Каталог

ПН-ПТ | 9:30 - 18:30

0
Вхід Реєстрація
Поиск
0

Кошик

0 грн

Каталог
0

Настільна гра «Утрачені моря» (українська мова)

Код товару: ig-GKCH009UM-17

Є в наявності

2590 грн

ШВИДКА ДОСТАВКА

Швидка доставка по Україні. Безкоштовна доставка при замовленні на суму від 2500 грн., за умови повної передоплати.

ЗРУЧНА ОПЛАТА

Оплата при отриманні на відділенні Нової Пошти або оплата на банківську карту

Повернення

Повернути товар або обміняти його на інший аналогічний можна протягом 14 днів з дня покупки.

ОПИС

ХАРАКТЕРИСТИКИ

ВІДГУКИ (0)

Утрачені моря гра. Перехрестя пригод з книгою та вебдодатком

 

Учасники гри стають членами команди піратського корабля та відправляються в дивовижну морську подорож. Спільними зусиллями вони постараються успішно завершити сценарій. Водночас кожен пірат намагатиметься виконати особисту ціль і замалювати якомога більше зірочок сузір'їв на своєму листі.

Настільна гра «Утрачені моря» використовує безплатний вебдодаток на сайті fwcrossroads.com. Перед початком гри треба вибрати сценарій. Гравці взаємодіють з додатком, вводячи номери та читаючи записи.

Приготування до гри

Запустивши сценарій, учасники розкривають книгу локацій на потрібній сторінці. Поруч кладуть мапу, розміщують на ній фігурку корабля та плитки локацій, як зазначено в сценарії. Гравці вибирають фігурки піратів, отримують 12-гранні кістки відповідних кольорів, заповнюють листи піратів, розподіляють ролі та обов'язки, беруть планшети й компоненти персонажів:

  • Старпом стежить за командою та її рівнем невдоволення;
  • Боцман стежить за корпусом корабля;
  • Корабельний писар веде судновий журнал;
  • Квартирмейстер стежить за лихою славою піратів;
  • Бондар стежить за припасами;
  • Канонір стежить за гарматами;
  • Вахтовий стежить за рівнем небезпеки та поточним завданням.

Перебіг гри Forgotten Waters

Партія складається з серії раундів. Кожен раунд розігрується на певному розвороті книги локацій. Раунд складається з трьох фаз:

  1. Фаза планування

У додатку запускається таймер. У порядку розташування маркерів на шкалі лихої слави гравці розміщують фігурки своїх піратів на доступних діях. Якщо гравці не встигають виставити піратів до закінчення часу, вони підвищують рівень невдоволення на 1 і спокійно розміщують позосталих піратів.

Бувають обов'язкові дії, які виконує тільки один гравець. Обмежені дії вибирає один гравець, а необмежені - скільки завгодно учасників. Заблоковані дії вибирати не можна.

  1. Фаза дій

Пірати виконують вибрані дії в порядку їхньої нумерації.

Проходячи перевірку вміння, пірат кидає дванадцятигранник, додає до випалого результату кількість замальованих клітинок даного вміння на листі пірата та бонуси даного вміння на власних картах пригод і скарбів. Потім він виконує варіант дії згідно підсумкового результату перевірки.

Якщо у гравця є жетони невдачі, він кидає два дванадцятигранники й вибирає менше з випалих значень. Потім він скидає 1 жетон невдачі. Жетони перекидання використовуються для перекидання гральної кістки.

Іноді гравець не перевіряє, а просто збільшує значення вміння. При цьому він замальовує крайню ліву незамальовану клітинку даного вміння на листі пірата. Символи зірочок дозволяють замалювати у своїх сузір'ях зірочки, з'єднані лініями з раніше замальованими. Символ «!» приносить жетони сузір'я.

Отримуючи вказівки виконати події сузір'я, гравець скидає отримані жетони сузір'я й зазначає на листі незамальовані події сузір'я. Він читає їх уголос, заповнюючи сюжетні прогалини.

Також можуть бути вимоги - змінити рівень небезпеки, поліпшити / погіршити показники корабля або перемістити фігурку корабля. Розвідуючи нові місця, гравець відкриває й розміщує на мапі плитки навігації. Канонір може поліпшити гармату.

  1. Фаза завершення раунду

Гравці читають текст у розділі «Кінець раунду».

Новий раунд починається на новій сторінці. Учасники враховують усі наслідки.

Кінець гри

Партія закінчується в 4 випадках:

  • Загибель корабля. Маркер корпусу досягає нульової поділки на шкалі. Вся команда програє.
  • Заколот. Коли маркер невдоволення зустрічається з маркером команди або заходить далі. Команда влаштовує бунт, усі програють.
  • Небезпека. Якщо трапилася остання небезпечна подія, піратам зараховується поразка.
  • Мета сценарію. Якщо гравці досягли мети сценарію, всі пірати, які завершили 4 події сузір'я, перемагають. Якщо пірат завершив усі 5 подій свого сузір'я, йому присуджується легендарна перемога. Кожен гравець звіряє свої успіхи зі списком на листі та зачитує свій результат.

 

Вміст гри:

  • книга локацій
  • 96 карт пригод
  • 89 карт скарбів
  • 30 плиток навігації
  • 25 жетонів перекидання
  • 20 жетонів невдачі
  • 20 плиток спеціальних локацій
  • 15 жетонів подій сузір'я
  • 10 карт завдань
  • 9 жетонів замків
  • 8 жетонів гармат
  • 8 підставок для фігурок
  • 7 карт скарбниць гравця
  • 7 дванадцятигранних кубиків
  • 7 маркерів поганої слави гравця
  • 7 фігурок піратів
  • 5 дисків локацій
  • 5 жетонів небезпеки
  • 2 карти спеціальних правил
  • мапа
  • планшет Боцмана
  • планшет Старпома
  • планшет Бондаря
  • планшет Каноніра
  • планшет Квартирмейстера
  • планшет Вахтового
  • блокнот Корабельного писаря
  • блокнот листів пірата
  • маркер корпусу
  • маркер запасів
  • маркер команди
  • маркер невдоволення
  • фігурка корабля
  • правила гри
Бренд Планета Ігор
Кількість гравців від 3 до 7
Мова видання Українська
Тип гри Для компанії
Час гри 120 - 240 хвилин
Залишити відгук

СХОЖІ ТОВАРИ

Настільна гра «Паті Еліас» (українська мова)

1169 грн

КУПИТИ

Гра для компанії "Ширше Рота" (українська мова)

689 грн

КУПИТИ

Гра для пари "Правда или дело: Камасутра" (російська мова) 18+

489 грн

КУПИТИ

Гра для пар "Ты+Я" 18+ (російська мова)

599 грн

КУПИТИ

Гра для пар LOOPY sex game (українська мова) 18+

1299 грн

КУПИТИ
//