Поиск
0

Кошик

0 грн

Каталог
0

Гарантія та Повернення

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну

Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» Ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товари, придбані в інтернет-магазині Dobralama, за умови виконання всіх норм, передбачених Законом.

Повернення товару належної якості провадиться:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • при наявності розрахункового документа, виданого покупцеві разом з проданим товаром.


Повернення товарів належної якості оплачуються Вами. За умови отримання Вами товару cо властивостями, що не відповідають зазначеним у замовленні (наприклад, доставлено вироб не того кольору, розміру і т.д.) повернення буде організовано за наш рахунок.

Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 № 172). До таких товарів відносяться:

  • Продовольчі товари.
  • Корсетні товари.
  • Перо-пухові вироби.
  • Дитячі іграшки м'які.
  • Дитячі іграшки гумові надувні.
  • Мундштуки.
  • Апарати для гоління.
  • Гребінці, гребені та щітки масажні.
  • Рукавички.
  • Білизна натільна.
  • Постільна білизна.
  • Панчішно-шкарпеткові вироби.
  • Товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування т. Д.).
  • Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки і т. Д.).
  • Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.


Увага! Якщо ви надсилаєте нам товар, який за Законом не підлягає поверненню, або втратив товарний вигляд, ми будемо змушені повернути вам посилку, а транспортні витрати покласти на вас.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

БУДЬ В КУРСІ НАШИХ НОВИН!

Наші розсилки приходять не частіше
ніж раз в тиждень :)