Стратегічна карткова гра Червоний світанок
У грі «Червоний світанок» використовуються механіки менеджменту руки й складання карткових комбінацій. Гравці очолять великі доми й поборються за персонажів, що будуть найкориснішими для них. Наприкінці гри вони також здобувають очки за гелій, флот, рівень впливу та фішку володарювання. Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.
Вміст гри:
- ігрове поле
- 112 карток персонажів
- 60 фішок гелію-3
- 60 фішок впливу (по 10 кожного кольору)
- 6 жетонів братств
- 6 фішок флотів (по 1 кожного кольору)
- 6 пам'яток гравців
- кубик повстання
- фішка першого гравця
- фішка імператора
- блокнот для підрахунку очок
- компоненти для одиночної гри: 22 карти Автомус
- 4 карти пріоритетів
- двостороння карта бонусу Місяця
- 2 двосторонні пам'ятки для Автомус
- двостороння карта підрахунку лаврів
- правила гри
Правила гри:
Учасники ходять по черзі. У свій хід гравець виконує одну з 2 дій - наказ або розвідку.
- Наказ
Гравець викладає (призначає) карту з руки в одну із зон на полі (зверху інших карт у зоні) - Марс, Юпітер, Місяць або Інститут - і застосовує властивість призначення.
Потім він:
- бере на руку верхню карту з будь-якої іншої зони й активує бонус зони
або
- бере верхню карту з колоди, кидає кубик світанку й активує випалий бонус.
- Розвідка
Гравець відкриває верхню карту колоди, кладе в будь-яку зону й активує бонус цієї зони.
Бонуси зон:
- Юпітер. Просунути корабель на 1 поділку треку флоту;
- Марс. Отримати 1 фішку гелію;
- Місяць. Отримати фішку володарювання;
- Інститут. Додати 1 свою фішку впливу в Інститут.
Кінець гри 777
Партія завершується, коли виконуються всі 3 умови:
- один гравець набрав 7 або більше гелію;
- один гравець виклав 7 або більше фішок впливу в Інститут;
- один гравець дістався до 7-ї поділки на треку флоту.
Гра також закінчується, якщо якийсь гравець сам виконав 2 з цих умов.
Гравці підсумовують очки на картах персонажів на руках. Потім вони додають або віднімають очки відповідно до умов здобуття/втрати очок накінці гри, зазначених на картах.
Далі кожен гравець здобуває додаткові очки за:
- позицію свого корабля на треку флоту;
- фішки гелію (3 фішки = 1 очко);
- фішку володарювання (власник цієї фішки здобуває 10 очок);
- фішки впливу в Інституті. Лідер здобуває 4 очки за кожну свою фішку, друге місце - по 2 очки, решта гравців - по 1.
Кожен гравець втрачає по 10 очок за кожну зайву карту на руці, починаючи з 8-ї карти.
Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.